Zľavové portály odštartovali na ponúkaní lacných služieb

26.11.2011 Celý región

Bratislava 25. novembra (TASR) – Zľavové portály, ktoré ponúkajú výrazné viac ako 50-% zľavy, odštartovali svoje ponuky najmä na výhodných nákupoch služieb. Spotrebiteľom sa snažili predávať najmä lacné kupóny na návštevy reštaurácií, hotelov či fitnescentier, alebo kozmetických salónov. Podľa analytika agentúry pre prieskum trhu Terno Ľubomíra Drahovského sa v poslednom čase začínajú orientovať už aj na nepotravinárske výrobky.

Ponúkajú tak ľuďom aj nákup rôznych tovarov, ako napríklad hodinky či MP3 prehrávače. \"Dominantné sú však ponuky zliav na služby, až potom nasledujú nepotravinárske výrobky. No nepredpokladám, že by sa takéto nakupovanie rozšírilo aj na potravinárske výrobky,\" odhadol Drahovský. Aj samotné elektronické obchody totiž predávajú potraviny len zriedka.

\"Zľavové portály sú trend, ktorý sa bude využívať aj naďalej. Najmä u mladej a strednej generácie,\" povedal Drahovský. Podľa neho sa im podarilo vyplniť priestor na trhu a v oblasti služieb môžu pomôcť napríklad niektorým hotelom, reštauráciám alebo fitnescentrám naplniť kapacity.

Ľudia by si však podľa neho mali uvedomiť, že kvalitu ponúkanej služby nezabezpečuje zľavový portál, ale samotná reštaurácia, salón či hotel. \"Vyskytli sa napríklad aj zlé skúsenosti so zájazdmi do zahraničia. Takéto negatívne poznatky utlmujú záujem o zľavové portály,\" podotkol Drahovský. Keď však ľudia zistia, že to funguje, a majú pozitívne skúsenosti, počet klientov takýchto portálov sa zvyšuje.
 

Vyberte región

mark